PDA

Se full versjon : fotball.fvn.no

Lynet
03-03-2005, 09:32
Fedrelandsvennen har kommet med ny nettside for fotball. Med vektlegg på Start, og Fløy og MK, kommer det løpende nyheter, også fra fotball i resten av verden.

Samme type side som fotball.adressa.no som da vektlegger sitt lokallag RBK.
Det er et sammarbeid mellom mange store lokale aviser i Norge, og fedrelandsvennen har som målsetting at dette skal bli Norges største og mest leste fotballweb!
"- Dette bør bli den tjenesten fotballinteresserte velger for å holde seg oppdatert. Her har vi plass til alt det Start-stoffet som vi ikke får klemt inn i papiravisen. Og ettersom vi nå har ansatt to nettjournalister for å betjene fotballweben spesielt, vil vi i langt større grad ha mulighet til å følge Start tett. Vi vil være til stede på nær sagt alle treningene, og fange opp det som skjer i klubben, sier Holmer-Hoven."

Tilstede på nær sagt alle Starttreningene bør i seg selv gi mye godt Start stoff! :D

Les mer på http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=DXFPZPJCO1UZ3QFIMUNSFEQ?a rticleID=74618

Bra satsning dette her!

Keiko
03-03-2005, 11:05
Jeg takker vår kjære avis!

Dette blir kanon bra! :D

Supermann
03-03-2005, 12:13
Mer om Start er alltid bra - lykke til Fevennen!

mr.leipsland
03-03-2005, 15:34
Må si fevennen godt kunne fjerna den gigantiske reklamen for wap.fvn.no som er der. Plagsomt til tusen. Utover det så er det positivt at dem går inn i 100% fotball samarbeidet (fotball.fvn.no har forøvrig eksistert en god stund, bare ikke blitt markedsført).

Bulle
03-03-2005, 17:52
Tror ikke dette blir noe særlig.

Etter min mening synes jeg dette ble usedvanlig rotete. Alt for mye klikk og navigering for å få frem det du vil ha. Det kryr av tomme linker og linker som peker i helt feil retning. Trangt og smått var det også.

- Nei fysj.

Bruk heller energi og ressurser på å lage en bedere info-side on Start. Kvasi-eliteserie sider finnes det nok av ellers på nettet.

jensm
03-03-2005, 18:05
Siden det faktisk er vår største avis, håper jeg de får det til.

Hvis hummerhoven holder det han lover, kan det jo bli greit. At det er døde linker og litt rot i begynnelsen er vel ganske vanlig.

Men det er jo klart, å prøve å lage noe stort som allerede noen andre har klart ganske bra (feks VG) er ikke lett. Fevennen har jo brent seg på det før. (Tenker på den ufattelige vellykkede Kanal24 hvor fevennen har brent av millioner som de aldri vil få tilbake - hehe)

Men er litt enig med sistemann her, at det hadde vært fint om de kun konsentrerte seg om å forbedre Startdekningen. Mk er ingen vits i å følge så veldig lengre. De må jo til og med nedjustere det vanvittige budsjettet sitt, og derfra erkjennes det at satsingen må reduseres... :-D

REBell
03-03-2005, 19:46
Her er VG og Nettavisen ute med saken om Nyarko, men
Fevennen har ikke skrevet et ord om det.

God start for FVN når Start har signert sin største spiller noen gang.

sava
03-03-2005, 20:27
Virkelig bra dette, nå får vi nyheter om alt. Også fra treningene!!

Forza start<3

Ole Gilboe Hermansen
03-03-2005, 20:54
Er positiv til den nye satsningen til FVN, men at de ikke har nevnt noe om signeringer er litt flaut. Håper det kun dreier seg om en liten klipp.

mr.leipsland
08-03-2005, 00:11
Må si fevennen har levert hittils. Er en markant økning i Startstoff på webben!

Lynet
08-03-2005, 00:22
Når vi til og med får vite at Start bytter treningsfelt på La Manga, er det ikke verst! Hvor relevant det er, kan være en annen sak :lol:

Keiko
08-03-2005, 00:48
Nok en gang TAKK F.Vennen :D :D :D

Dere imponerer meg!!!

Bulle
19-04-2005, 11:57
Tror ikke dette blir noe særlig.

Etter min mening synes jeg dette ble usedvanlig rotete. Alt for mye klikk og navigering for å få frem det du vil ha. Det kryr av tomme linker og linker som peker i helt feil retning. Trangt og smått var det også.

- Nei fysj.

Bruk heller energi og ressurser på å lage en bedere info-side on Start. Kvasi-eliteserie sider finnes det nok av ellers på nettet.

Vel, tenkte jeg måtte gå litt tilbake på det jeg sa tidligere. Har vært en god del forandringer og forbedringer på disse fotball sidene. Bruker dem daglig, og synes dette er bra (bedere enn mye annet på nettet). Eneste som er å henge seg litt opp i er "linking" av lagene. Klikker man seg inn på ett lag, så dukker det opp nyheter om andre lag som ikke har noen sammenheng med det du klikket deg inn på. Tenker dette bare er noen enkle barnesykdommer.

Dekningen av Start er upåklagelig. Mye tynt stoff, men alltids noe nytt å lese.

Beklager undervurderingen... ;)