PDA

Se full versjon : MK SVIN!

Smurfen
11-07-2005, 19:21
Endelig innrømmer supporterne i mk at de legger seg for mye bakpå,det er jo dette vi og hele Norges nasjon har sagt i åresvis....spiller dritt fotball!
Samtidig som de mener at straffene de fikk var helt fortjent???og at dommeren blåste mot de hele tiden(ikke hørt den før)så burde de ha vunnet lett! SPARK Svein feda Hore så kommer kanskje resultatene.

Gleder meg til når Fløy passerer Mk!!!!!!!!!!!!

Keiko
11-07-2005, 21:57
Endelig innrømmer supporterne i mk at de legger seg for mye bakpå,det er jo dette vi og hele Norges nasjon har sagt i åresvis....spiller dritt fotball!
Samtidig som de mener at straffene de fikk var helt fortjent???og at dommeren blåste mot de hele tiden(ikke hørt den før)så burde de ha vunnet lett! SPARK Svein feda Hore så kommer kanskje resultatene.

Gleder meg til når Fløy passerer Mk!!!!!!!!!!!!

he he endelig noen med litt fornuft her!!! Hatere MK

StevieY
12-07-2005, 14:06

Glimrende å komme med etter at de nettopp har spilt 4-4... :?

Smurfen
12-07-2005, 14:55
Fordi de scorer 4 mål mot bunnlaget Sogndal?De prøver å safe,utsette tiden 2 ganger i kampen når de ledet(usportslig lag finner du ikke maken til......Grønnkledde jævler

|carra|
12-07-2005, 20:31
var du på kampen?
tviler på det ja :roll:

Smurfen
12-07-2005, 20:38
Faktisk så var jeg det,var blant de 5 som jublet når songdal scoret :lol: