Se full versjon : Skal vi tippe litt??
Prøver meg på en tabell.
1. VIF (iallefall et håp at de slår RBK)
2. RBK (ET stort håp om ikke 1 plass på de)
3. Brann (ikke særlig orginalt)
4. LSK (stort underskudd men gode spillere og resurser tross alt)
5. Tromsø
6. Start (den store overaskelsen)
7. Lyn
8. Viking
9. Bodø-Glimt
10. Molde
11. Odd
12. Aalesund
13. FFK
14. Ham-Kam
Satser på at de tre store i fjor blir de samme, det er der pengene ligger.
Så håper jeg at Start vil være i blant de midt på tabellen, en plass mellom 4 og 9.
Søndag1800
03-03-2005, 20:42
1. RBK (lei av å tippe at "endelig er storhets perioden over")
2. VIF (Solide)
3. Brann
4. LSK
5. Tromsø
6. Viking
7. Lyn
8. Ham Kam
9. Bodø-Glimt
10. Start (Må si meg fornøyd her, men man håper jo alltid høyere:-)
11. Molde
12. Odd
13. Aalesund
14. FFK
1. VIF
2. RBK
3. Brann
4. Viking
5. LSK
6. Ham-Kam
7. Start
8. TIL
9. Molde
10. Lyn
11. Bodø-Glimt
12. Odd
13. FFK
14. Aafk
frankieboy
03-03-2005, 20:55
1 VIF
2 Rosenborg
3 Brann
4 Viking
5 Lillestrøm
6 Start
7 Lyn
8 Ham Kam
9 Tromsø
10 Molde
11 Bodø/Glimt
12 Aalesund
13 Fredrikstad
14 Odd
Håpløst å få satt opp noen tabell, men kan kan prøve meg på deler av tabellen:
1.Vålerenga
2.Rosenborg
3.Brann
(De tre lagene skiller seg ut fra mengden og kommer til å fordele de tre øverste plassene seg imellom)
11.Bodø/Glimt
12.Molde
13.Fredrikstad
14.Aalesund
(Tror disse lagene kommer til å slite tungt helt i bunnen)
Start havner et sted rundt 6.-10. plassen tror jeg. Jeg er 100% sikker på at Start holder seg, og det med forholdsvis god margin, men de kan absolutt overraske og blande seg inn lenger oppe. Alt i alt er jeg strålende fornøyd bare Start sikrer plassen, for det er det eneste som teller første året etter et opprykk, og det klarer de med glans!
1. RBK
2. Brann
3. VIF
4. LSK
5. Lyn
6. Viking
7. Start
8. TIL
9. Odd
10. FFK
11. Ham-Kam
12.molde
13. Bodø-Glimt
14. Aafk
1. RBK
2. BRANN
3.VIKING
4.VIF
5. LSK
6. ODD
7. LYN
8. B/G
9. TIL
10. FFK
11. MOLDE
12. HAM-KAM
13. AAFK
14. START :cry:
Rolling stones
03-03-2005, 21:18
1. VIF ( har pr. dags dato den beste stallen)
2. RBK
3. Brann
4. Start (hehe... :wink: men stallen er ikke dårligere enn Tromsø var i fjor)
5. Viking
6. Lillestrøm
7. Lyn (masse talenter ,men vil variere i prestasjonene)
8. Ham-kam
9. Fredrikstad(Drillo ordner biffen og safer inn fornyet TL kontrakt)
10.Molde (safer inn fornyet kontrakt på erfaring)
11.TIL (stor nedtur etter fjorårets 4 plass)
12.Odd (Har rett og slett mistet for mange profiler)
13.Glimt ( svak økonomi og for svak stall til å overleve i TL)
14.Aalesund( ingen bombe...rett og slett for svakt til å overleve TL)
1. RBK
2. BRANN
3.VIKING
4.VIF
5. LSK
6. ODD
7. LYN
8. B/G
9. TIL
10. FFK
11. MOLDE
12. HAM-KAM
13. AAFK
14. START :cry: :shock:
Det beste er at Start har såpass sterk tropp nå, både på trener og spillersiden at Rolling Stones forslag om 4. plass slett ikke er helt utenkelig!
Personlig er jeg som sagt fornøyd med fornyet kontrakt!
Reservesamen
03-03-2005, 22:13
1. RBK (Så fremt ikke Per Joar får sparken og Jan Halvor blir erstatteren regner jeg med at gullet er trygt)
2. VIF (Synd å si det men jeg heiet på Rbk i innspurten i fjor, alt annet enn Ræka)
3. LYN (Tror de overrasker. Vanvittig god til å bruke de gode talentene)
4. HAM-KAM (Fortsetter fremgangen)
5. START (Doffen styrer skuta til en posisjon over all forventning)
6. BRANN (Alltid hauset opp, alltid skuffende)
7. LSK (Mye bra spillere, men mistet tradisjonene)
8. TIL (Gutan sliter nok i år, Kim Larsen som spissreserve, Bernier blir solgt)
9. B/G (Haldorsen fullstendig uten erfaring. Berg og Johansen for gammel)
10. VIKING (Siddiser uten målfarlig spiss skuffer stort)
11. MOLDE (Rudi "over the top", ingen gode spillere igjen, inkl Ohr)
12. ODD (Mistet gode spillere, må stole på Occean)
13. AAFK (Frk. Normark har ikke det som trengs, hverken av kompetanse eller spillere)
14. FFK (Drillo er avleggs, og stallen er altfor dårlig, Risholt eneste lyspunkt)
Her er svaret: :lol:
1. RBK
2. VIF
3. Brann
4. LSK
5. Lyn
6. Viking
7. Odd
8. Tromsø
9. Start
10 Molde
11. Ham-Kam
12. Bodø Glimt
13. FFK
14. Ålesund
1: RBK
2: VIF
3: Brann
4: LSK
5: Viking
6: Odd
7: Lyn
8: TIL
9: FFK
10: Molde
11: Start
12: Glimt
13: Ham Kam
14: Aafk
Er bare å ta dette til Centrebet og sette 10000.
Supermann
04-03-2005, 11:33
For en gjeng med pessimister/realister, her er mitt forslag:
1: Start (er jo verdens beste lag - kan ikke se at noen skal slå dem!)
2: VIF
4: RBK
5: LSK
6: Lyn
7: Odd
8: TIL
9: FFK
10: Ham Kam
11: Viking
12: Glimt
13: Molde
Notch Johnson
04-03-2005, 13:57
1: VIF
2: RBK
4: LSK
5: Lyn
6: Viking
7: Odd
8: Tromsø
9: Ham Kam
12: Bodø/Glimt
13: FFK
Sånn blir det. Print ut og heng på veggen. :wink:
Jeg tror Start havner mellom 7-9, hvor de andre havner, er likegyldig for meg, så lenge Start holder seg.
TorJostein
07-03-2005, 02:45
1. Brann (Andresen, Scharner, Miller, Winters og Sæternes! Trenger ikke si mer.)
2\3. Rosenborg, Vålerenga (Ja, stemmer det!)
4. Lillestrøm (Et lag som slår Start er et faen så bra lag!)
5. Viking (Har virkelig forbedret seg under Roy)
6. Start (Blir en ny 95 sesong, varierer mellom det ENORME til det mindre bra...)
7. Lyn (Samme som Start, med alle sine talenter og unge etablerte.)
8. Tromsø (Forskjellen fra i fjor heter Morten Gamst Pedersen)
9. Ham Kam (Ståle Solbakken kjenner ikke ordet "nedrykk".)
10. Odd Grenland (Har utviklet seg til å bli et typisk "bunnlag".)
11. Molde (Nytter ikke å overleve Tippeligaen med Stian Ohr.)
12. Bodø Glimt (Der de hører hjemme.)
13. FFK (Skjønte det dagen de ansatte Egil "Drillo" Olsen)
14. Aalesund (Vel, de har enkelt og greit ikke nubbsjangs!)
flaxxlodd
08-03-2005, 19:46
1. Rosenborg
2. Brann
3. Vålerenga
4. Viking
5. Ham Kam
6. Tromsø
7. Lillestrøm
8. Lyn
9. Odd
10. Start
11. Molde
12. Fredrikstad
13. Bodø\Glimt
14. Aalesund
Jeg mener at de 4 nederste lagene er helt klare.
cfossnes
08-03-2005, 20:02
1. Vålerenga
2. RBK
3. Brann
4. LSK
5. Lyn
6. Viking
7. Ham Kam
8. Tromsø
9. Start
10. Odd
11. FFK
12. Molde
13. Bodø Glimt
14. Aalesund
Selv om det selvfølgelig ikke ender slik, men det er jo et tips.
Jeg er sikker på Aalesund klarer seg på kunstgresset sitt....kunstgress er en skam for fotball (spør hvilken som som helst tippeliga spiller, 9,9 av 10 sier nei til kunstgress) :evil:
Start blir nr 10.
RBK vinner greit.
Bodø og Molde rykker ned og FFK må ut i kvalikk.
mr_harald
08-03-2005, 23:43
1 VIF
2 Brann
3 Rosenborg
4 Lyn
5 Lillestrøm
6 Start
7 Viking
8 Ham Kam
9 Tromsø
10 Fredrikstad
11 Bodø/Glimt
12 Odd
13 Aalesund
14 Molde
Blir deilig å sende ned de kvalme romsdalingene.
Slik jeg ser det, kan tabellen deles i 3 grupper:
Topp:
Vålerenga
Rosenborg
Brann
Midtsjikt:
Viking
Lillestrøm
Lyn
Tromsø
Ham-kam
Odd
Start
Bunn:
Molde
Glimt
Aalesund
Fredrikstad
Ut ifra disse gruppene velger jeg å sette sammen følgende tabell:
1. Vålerenga
2. Rosenborg
3. Brann
4. Viking
5. Lillestrøm
6. Start
7. Lyn
8. Tromsø
9. Odd
10. Ham-kam
11. Bodø/Glimt
12. Molde
13. Fredrikstad
14. Aalesund
Dette er mitt endelige forslag, forhåpentligvis lik den tabellen vi finner på NRK Tekst TV s. 222 en gang i slutten av oktober…
HIver meg på flertallet her og tipper at årets mester enten blir fra bergen,trondhjem eller oslo øst.
Start tror, håper og vet jeg kan gjøre det bra, men er redd prestasjonene vil svinge. Satser på at start kan fighte seg til alt fra en 4.-8.plass.
Jeg tror folk undervurderer Rosenborg litt pga dårlige treningskamper... Etter å ha sett dem mot Malmö i dag må jeg si at jeg nok fremdeles setter en knapp på dem. Vålerenga hadde flaks i fjor og har rett og slett ikke sammen benken som RævBK.
Tabellen kommer nærmere seriestart.
Greit nok at RBK imponerte meg(og sikkert mange andre i Norge idag), men Vålerenga har kjøpt inn mange nye spelarar foran denne sesongen. Eg trur virkerlig RBK skal få kamp om seriegullet, men spørsmålet er om det held mål. Eg trur det.
Greit nok at RBK imponerte meg(og sikkert mange andre i Norge idag), men Vålerenga har kjøpt inn mange nye spelarar foran denne sesongen. Eg trur virkerlig RBK skal få kamp om seriegullet, men spørsmålet er om det held mål. Eg trur det.
Hmm.. Jeg skjønner ikke hva "du trur".
På Enga eller RBK?
Søndag1800
11-03-2005, 14:32
Hey!! Mulig vært opp på siden før, men avspark (?) har iallfall tippa oss over nedrykkstreken.
Avsparks tabelltips:
Eliteserien:
1. Vålerenga
2. Brann
3. Rosenborg
4. Lillestrøm
5. Lyn
6. Tromsø
7. Ham-Kam
8. Odd Grenland
9. Viking
10. Fredrikstad
11. Start
----
12. Molde
----
13. Bodø/Glimt
14. Aalesund
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=75042
Bli med å tipp tippeligaen 2005 på VGs sider!
http://sport.vg.no/tabkonk/tk/?sesong_id=143 Klikk inn på linken og registrer deg.
Meld deg inn i gruppen under, så kan vi ha en liten intern konkurranse gjennom 2005 sesongen! Bruk samme Brukernavn(iallefall i nærheten hvis det er opptatt) som dere bruker her da, så man kjenner dere igjen :D
START Supportere tipper TL-200 (Skulle egentlig være 2005 men 5 tallet forsvant visst :cry: )
Passord: Menigheden
Ellers er det en med START Supportere tipper TL-05, men der glemt jeg å legge inn et lite passord(som dog kanskje ikke er noe vits uansett)... Det skal ikke være lett hehe :wink:
Her er min tabell:
1. Vålerenga
2. Rosenborg
3. Brann
4. Lillestrøm
5. Bodø/Glimt
6. Start
7. Lyn
8. Viking
9. Molde
10.Odd Grenland
11. Ham-Kam
---------------------
12. Tromsø
---------------------
13. Aalesund
14. Fredrikstad
En ting er ihvertfall sikkert, tviler på at Ålesund kommer på en 14 plass nå, med Abdolaye Mbaye på plass. Var han START siklet på for 1-2 år siden ca. Mycket bra spiller det. Garantert en hit på kråkmyra eller hva svarte arenaen heter. Er vel kanskje colorline stadion nå ja :D
1: Vålerenga
2: Brann
3: IK Start
4: Rosenbort
5-14 De andre.
http://tux2.aftenposten.no/tabellkonkurranse/public/visKonkurranse.do?k_id=35
Bli medlemm her. Gruppe: Menigheden. Passord: ikstart
En ting er ihvertfall sikkert, tviler på at Ålesund kommer på en 14 plass nå, med Abdolaye Mbaye på plass. Var han START siklet på for 1-2 år siden ca. Mycket bra spiller det. Garantert en hit på kråkmyra eller hva svarte arenaen heter. Er vel kanskje colorline stadion nå ja :D
1: Vålerenga
3: IK Start
4: Rosenbort
5-14 De andre.
Mbaye var faktisk en snartur innom Start når JHH var trener, uten å spille en eneste kamp. Etter å ha prøvespilt en ukes tid ble det forhandlet frem en avtale med en klausul om at han kunne forlate Start om det skulle dukke opp et tilbud fra utlandet. En klubb ifra Kina kom på banen, og Mbaye forsvant allerede før han fikk spilt en eneste obligatorisk kamp for Start... Usikkert hvor god han er nå. Han blir nok en solid forsterkning for Aafk, men dette er som er veldig variabel.
Bli med å tipp tabellen også på VGs sider: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271277
Meld deg på gruppen: START Supportere tipper TL-200
Crissylad
24-03-2005, 09:49
1: RBG
3: Lynnn
4: VIF
5: LSK
6: Viking
7: Ham Kam
8: Tromsø
9: Odd
12: Bodø/Glimt
13: FFK
Tror faktisk ikke vi skal være så skåsikre på at vi klarer oss lett. Det blir noe annet når serien begynner sammenlignet med treningskamper. Og vi har vel ikke hatt noen skikkelige toppmotstandere heller i treningskampene. De sterkeste har vel vært LSK, Viking og Molde (iallfall antatt sterkeste).
Crissy
1: RBG
Tror faktisk ikke vi skal være så skåsikre på at vi klarer oss lett. Det blir noe annet når serien begynner sammenlignet med treningskamper. Og vi har vel ikke hatt noen skikkelige toppmotstandere heller i treningskampene. De sterkeste har vel vært LSK, Viking og Molde (iallfall antatt sterkeste).
Crissy
14. januar : Start – Fredrikstad FK i Sørlandshallen 3-1 (2-0)
15. januar : Start – Mathare United i Sørlandshallen 1-2 (1-1)
16. januar : Start - Bodø/Glimt i Sørlandshallen 2-1 (1-1)
22. januar: Lillestrøm-Start i Valhall : 4-2 (1-0)
28. januar: Brann-Start i Vestlandshallen 0-0 (0-0)
31. januar: MK-Start i Sørlandshallen 2-2(2-1)
5. februar: Start-Molde i Sørlandshallen 4-0 (1-0)
11. februar: Start-Sandefjord i Sørlandshallen 1-2 (0-1)
19. februar: Start - Aalesund FK i Sørlandshallen 4-0 (1-0)
24. februar: Start-Viking i Sørlandshallen 1-0 (1-0)
5. mars-19. mars: La Manga med tre kamper:
- Søndag 6. mars: Columbus Crew - Start: 1-5 (0-1)
- Fredag 11. mars: Start - Sogndal: 3-0 (3-0)
- Fredag 18. mars: Start - Sandefjord: 1-0 (0-0
Brann, Aalesund, Bodø Glimt, Viking, Sogndal, Lillestrøm, Molde, Fredrikstad og sandefjord osv.
Ikke møtt god motstand? Vi har møtt halve tippeligaen, og knust de fleste av de, så kom ikke her å si at ikke Brann og de andre du ikke nevnte er kvalifisert god nok motstandere.
Pisspreik!
Vi skal få de andre lagene til å knele <3[/b]
Crissylad
24-03-2005, 14:56
Vi får se når det hele starter theMan, misforstå meg ikke, ingenting hadde vært bedre enn at Start ble slik som Ham-Kam ble ifjor altså et super overraskelseslag, men selv om vi har spilt greit i noen treningskamper så har vi ingen garanti for at alt blir like greit når serien starter. Vi får bare håpe. Er dog redd for at stallen ved tre-fire skader fort begynner å bli for tynn, men vi får se.
Crissy
Reagerte bare på det du sa med at motstanderne ikke var allverdens, men ser jo seff poenget med at vi står med 0 poeng, og kun treningskamper i lomma:)
Men vi skal fighte til de kneler <3
Iver Mykland
24-03-2005, 17:34
Her er min tabell.
1- Vålerenga
2- Brann
3- Rosenborg
4- Lillestrøm
5- Tromsø
6- Lyn
7- Start :D
8- Ham Kam
9- Viking
10- Odd Grenland
11- Molde
12- Fredrikstad
13- Bodø/Glimt
14- Aalesund
Supporteren
30-03-2005, 10:31
Min tabell er litt anderledes enn alle andres ..
Her er iallfall min tabell for 2005:
1 - Seriegull - Rosenborg
2 - Lillestrøm
3 - Vålerenga
4 - Lyn
5 - Brann
6 - Odd Grenland
7 - Viking
8 - Tromsø
9 - Ham Kam
10 - Start
11 - Molde
12 - Fredrikstad
13 - Bodø Glimt
14 - Aalesund
Min tabell er litt anderledes enn alle andres ..
Her er iallfall min tabell for 2005:
1 - Seriegull - Rosenborg
2 - Lillestrøm
3 - Vålerenga
4 - Lyn
5 - Brann
6 - Odd Grenland
7 - Viking
8 - Tromsø
9 - Ham Kam
10 - Start
11 - Molde
12 - Fredrikstad
13 - Bodø Glimt
14 - Aalesund
Den er faktiskt veldig lik min :D Jeg tror derimot at Ham-Kam kommer litt høyere opp.
mr.leipsland
04-04-2005, 16:08
1.Rosenborg
2.Vålerenga
3.Viking
4.Lillestrøm
5.Hamkam
6.Brann
7.Start
8.Lyn
9.Odd
10.Tromsø
11.Molde
12.Fredrikstad
13.Aalesund
14.Bodø/Glimt
Rosenborg. Har forsterka veldig fornuftig og dermed ryddet opp i forsvarsproblemene. Laget har jo en bredde i troppen som er helt utrolig og vinnerkulturen er der fortsatt. Svakheten i laget midtbanen og Ørjan Berg og Roar Strand er mye skada. Burde kjøre Koppinen opp som sentral midtbane og vrake Solli i mine øyne. Tror Perry får tilbake angrepsmønstra og da vinner RBK igjen.
Vålerenga. Kommer til å merke at Hagen er borte. Muri gjør mange feil og litt usikkert rundt Johnsen. VIF har fått inn mange spillere og bredden i troppen begynner å bli veldig bra, men de virker fortsatt litt for avhenige av Iversen for å få det til å fungere fremover.
Viking. Hodgson har gjort en genistrek ved å sette Hangeland opp på midtbanen, selv om det kanskje ikke er til beste for Hangeland selv. Midtstopperparet er litt svekka fordi Hangeland er dytta fremover, men Hansen og Deila er fortsatt et veldig bra stopperpar. Defensivt kommer Viking (som i fjor) til å slippe inn få mål. Vikings mangler noen med litt offensiv kreativitet. Har ikke Kopteff dagen så er det spedt.
Lillestrøm. Var et langt bedre lag enn fjorårets 7.plass tilsa. Hvordan de kunne leve med Erlandsen på oppsigelse i en hel sesong er utenfor min fatteevne. Vil som vanlig slippe inn få mål, utfordringa ligger i å score selv. Har mista Gylfi og da er det bare Sundgot som står frem som skikkelig goalgetter. Gjort et kupp med Myklebust som vil bli god!
Hamkam. Blir nesten ikke nevnt med et ord i media, og folk aner knapt hvem som spiller. Grått og trist lag mao, men bra lag. Fått inn Eddie Gustafsson som er blandt de beste keeperne i TL og ikke mista noen av betydning
Brann. Folk er så ekstremt keene på å tegne opp et klasseskille i norsk fotball at man blir kvalm. Brann er et middelmådig lag med et par offensive klassespillere. Bredden i stallen er ikke i nærheten av VIF og RBK. Brann fikk 8 poeng mindre enn VIF i fjor. Kun flere scorte mål gjorde at Brann fikk medalje og avstanden opp til VIF var like stor som ned til Fredrikstad. Brann har tippeligaens dårligste keeper samtidig som forsvaret ikke er allverdens bortsett fra Soma. Så slapp også Brann inn hele 40 mål i fjor. Laget er helt avhengige av Winters og Sæternes som fungerer veldig godt sammen. Eksperter skryter av Branns kjøp av Andresen. Jeg stusser på hva de skulle med ham når de allerede hadde Miller. Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig makker til Soma, en god høyreback eller kanskje det de trenger mest, en skikkelig høyrekant? Hmm ble mye om Brann nå, men kombinerer vi dette med bergensernes vanlige optimisme så ender man selvsagt opp med en plassering midt på tabellen.
Så kom vår kjære Idrettsklubb. Er to årsaker til at jeg setter Start her. Det ene er det sportslige det andre er at 7.plassen er selve symbolet på et middelmådig tippeligalag og etter opp og nedrykkene de siste åra frister det veldig å være et lag midt på treet.
Lyn. Like bra stopperpar som oss (bra mao!), men backene er holder ikke samme nivå. Al-Habsi er en skikkelig matchvinnerkeeper. Veldig mange lovende spillere, men lovende spillere betyr ikke nødvendigvis gode. Jan-Derek vil vel fortsatt score litt for Lyn, men utover ham ser jeg ingen utprega goalgetter i laget.
Odd. Har mistet Deila og Aas. Erstatterne Hansén og Nilsson holder ikke samme klasse. Hadde keeperproblemer i fjor, Holtan er forhåpentligvis(for Odd) tilbake i god gammel form og kan nok redde endel poeng for Skiensklubben. Midtbanen til Odd er veldig sterk og den klart beste lagdelen. I Angrepet er det bare Occean som imponnerer + at Hoff vel scorer sine sedvanelige 5-8 mål.
Tromsø. Har mistet sentrale forsvarer i Kopinen og Steinar Nilsen og det er Tromsøs største problem. Offensivt har de endel å by på, men troppen er tynn. Har også mistet Høgmo. Vil nok ta endel poeng på Alfheims store gressmatte, men ikke nok til at klubben vil rase på tabellen i forhold til fjoråret. Er vesentlig svekket.
Molde. Fått inn en dyktig trener, spørsmålet er om det holder. Greit forsvar, oppsrkytt midtbane (med Rudi i spissen) og svakt angrep. Største svakhet er at de tror troppen er bra nok for medaljestrid. Hallo??? Stort mer gidder jeg ikke skrive nå :)
Fredrikstad. Har et rimelig bra midtstopperpar, har tippeligaen raskeste spiller i West og en av de beste kantspillerne i Enerly. Har også Risholt på midtbanen :) Desverre for Risholt kommer alle ballene til å gå over ham i år og det lukter murring fra spillergruppa lang vei. Elendige treningskampresultater og bunnstrid i år igjen.
Aalesund. Har vi diskutert endel her. Tar flere poeng enn B/G fordi dem er klar over at de havner i bunnstriden og vil kjempe for livet fra dag én. Likevel, mistet Skiri, fikk trolig erstattet ham rimelig bra, men forsvaret er ikke styrket i forhold til i fjor. Midtbanen er dønn avhengige av en Fjørtoft i form, men Fjørtoft er som kjent usikker.
Bodø/Glimt. Havnet på kvalik i fjor og har mistet Andre Hanssen og ikke forsterket nevneverdig. Tror ikke selv de havner i sumpa, men selvsagt gjør dem det! Blir knust i 1.serierunde av Viking og rykker rett ned.
Droscher
05-04-2005, 15:05
1 VIF
2 Rosenborg
3 Brann
4 Viking
5 Lillestrøm
6 Start
7 Ham Kam
8 Lyn
9 Tromsø
10 Fredrikstad
11 Bodø/Glimt
12 Odd
13 Aalesund
14 Molde
Supporteren
06-04-2005, 15:43
Hva tror du sjansene er for at Start klarer å holde plassen i år? Jeg syns folk generelt sett tipper dem altfor høyt oppe.
- - -
Start er et godt, kynisk, lag som er gode på dødballer, og har en klar spillestil. De vil bite godt fra seg.
Hilsen Ståle Solbakken
1.RBK
2.VIF
3.Brann
4.Lyn
5.LSK
6.Viking
7.Start
8.Ham-Kam
9.Odd
10.Molde
11.Bodø Glimt
12.Tromsø
13.FFK
14.AaFK
Har større tro på Lyn enn de fleste!
Bli med å tipp tippeligaen 2005 på VGs sider!
http://sport.vg.no/tabkonk/tk/?sesong_id=143 Klikk inn på linken og registrer deg.
Meld deg inn i gruppen under, så kan vi ha en liten intern konkurranse gjennom 2005 sesongen! Bruk samme Brukernavn(iallefall i nærheten hvis det er opptatt) som dere bruker her da, så man kjenner dere igjen
START Supportere tipper TL-200 (Skulle egentlig være 2005 men 5 tallet forsvant visst )
Ellers er det en med START Supportere tipper TL-05, men der glemt jeg å legge inn et lite passord(som dog kanskje ikke er noe vits uansett)... Det skal ikke være lett hehe;)
Kom an, sett opp tabelltips og meld dere på gruppe nå da vel!
Rolling stones
08-07-2005, 01:42
Syntes denne tråden var på sin plass å trekke frem!
Spesielt da jeg var blant de mest optimistiske med et tips på en 4 plass :wink:
Og med nøyere ettersyn så er den skremmende lik dagens tabell etter halvpsilt serie med tanke på bunnlagene, midtsjiktet og topplagene :lol:
Supermann tippa jo 1 plass til Start han. Får jo håpe at han har rett OG at han satte 1000 spenn på oddsen på det... :lol:
Notch Johnson
25-04-2006, 00:10
Det beste er at Start har såpass sterk tropp nå, både på trener og spillersiden at Rolling Stones forslag om 4. plass slett ikke er helt utenkelig!
Da var du nok den eneste sørlendingen som var fornøyd etter Aalesund og Fredrikstad kampene. Start holdt seg jo i divisjonen heldigvis... :lol:
Da var du nok den eneste sørlendingen som var fornøyd etter Aalesund og Fredrikstad kampene. Start holdt seg jo i divisjonen heldigvis... :lol:
Du virker som en smart og oppegående fyr...
Noen grunn til å ta opp et tips jeg kom med før 2005 sesongen? Noen som hadde trodd gull på den tiden?
Notch Johnson
25-04-2006, 00:17
neeeeei, jeg synes bare det var morsomt slik du formulerte deg.. :lol:
neeeeei, jeg synes bare det var morsomt slik du formulerte deg.. :lol:
At jeg var fornøyd med å beholde plassen? Slik jeg ser det er det i UTGANGSPUNKTET det eneste som gjelder første sesongen for et nyopprykket lag.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.