Se full versjon : Hvorfor stenge eksisterende tråd!!
Rolling stones
03-03-2005, 20:47
Syntes det er helt greit at en ny tråd kommer på banen når nyheten om kontraktsinngåelse var klar!
Men hva er poenget i å stenge eksisterende tråd??
Hvis ingen gidder å skrive mere så forsvinner den sannelig av seg selg...
Sånn styring av forumet trodde jeg virkelig ikke det var Menigheden som var eksponenter av :oops:
mr.leipsland
03-03-2005, 20:51
Det er enkelt og greit for at vi ikke skal debattere sammme emne i flere tråder.
Søndag1800
03-03-2005, 20:54
I den saken må jeg si meg enig med Leips. Husker på tb.com sitt forum, der var det ofte 5 tråder om samme emne, mye greiere når man kan samle det i en tråd. Mye mer oversiktlig..
Min mening..
Rolling stones
04-03-2005, 00:38
Det er enkelt og greit for at vi ikke skal debattere sammme emne i flere tråder.
Såpass oppegående er heldigvis jeg også leips, men skjønner allikevel ikke hvorfor den skal stenges da det er 2 separate tråder. Og hvis noen ønsker å skrive på gammel tråd så må de sannelig få lov til det!!
Alle skriver jo der de mener det er flest leserer så det styres da av seg selv??
mr.leipsland
04-03-2005, 09:08
Det er to separate tråder ja, men de tar opp samme emne, Nyarkos overgang til Start. Alle innlegg som kunne i den ene tråden kan tas i den andre tråden.
mr_harald
05-03-2005, 20:25
Det aller greieste er jo bare å samle allt i en tråd. Alt som omhandler overgangen til Alex Nyarko f.eks samles i en tråd. Nye tråder som dukker opp med samme tema blir enten slettet eller flyttet videre inn i den originale tråden.
Må si meg enig i at det er viktig å prøve å legge alt under samme tråd når det handler om samme sak!
Er jo fristende å legge ut en ny tråd da denne vil komme øverst og 100% sikkert lest av mange! :twisted: Men dropp det! La oss ha et fornuftig og ryddig forum! Så slipper vi noen moderator!!
Er jo fristende å legge ut en ny tråd da denne vil komme øverst og 100% sikkert lest av mange! :twisted: Men dropp det! La oss ha et fornuftig og ryddig forum! Så slipper vi noen moderator!!
Trenger ikke legge ut noen ny tråd for at den skal ligge øverst og bli lest av alle, det er trådene som sist er skrevet i som ligger øverst, så da er det bare å skrive i eksisterende tråd!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.