Se full versjon : Trond Are Gjone ansatt som sportslig leder i Start
Start gikk for Trond Are Gjone. Tittelen ser ut til å bli litt "kjedelige" "Sportslig leder". Synes å være et godt valg ut ifra erfaring osv. Denne mannen har hatt en rekke jobber innen samme område i forskjellige bedrifter, og vi trenger en som kan faget!
Han brenner virkelig for jobben i Start, og vil i en overgangsperiode muligens jobbe endel gratis for Start helt frem til høsten! Det viser hvilken motivasjon denne mannen har, glimrende!
Det er imidlertid ikke en profil vi nå får, men Start er godt fornøyd og jeg tror også han vil kunne gjøre en god jobb for Start!
PS: Kommer nok på Fedrelandsvennens nettavis i løpet av morgentimene....
Ukjent navn for min del.[/u]
mr.leipsland
04-03-2005, 08:54
Høres ut som et fornuftig valg. Det er langt viktigere at han kan jobben, er engasjert og vil flytte til sørlandet enn at han er en profil i media.
Forholdsvis ukjent mann for meg også, men ut ifra CV`en i Fedrelandsvennen, så bør kan kunne sine arbeidsoppgaver godt, og det er alt i alt det aller viktigste!
Trond Are Gjone
Født: 25.10.1969
Fødested: Larvik
Sivil status: Gift med Ingvild Torjussen fra Kristiansand. Ett barn.
Utdanning: 1988-95: Norges Idrettshøgskole, Cand. Scient. grad, lektor (master) 120 vekttall. Idrett, administrasjon og politikk.
Kurs: 1998: FIFAs lisensprøve.
Yrkesbakgrunn: 2004-: Gjone Rådgivning, konsulentvirksomhet innen idrett. 1997-04: Koordinator, Norplayer AS. Administrasjon, ledelse, markedsføring, økonomi og coaching. 1996-97: Markedskoordinator, SuperCoach AS. Ledelse, markedsføring, salg. 1995: Markedskonsulent hos Cresco Sport AS.
Annet: Lærer, koordinering av treningsleirer, biografi om Per Bredesen, instruktør innen idrett, 13 år som fotballtrener, veileder.
Aktuell: Ble i går godkjent av Starts styre som ny sportslig leder i klubben.
Hvis jeg ikke husker helt feil var dette mannen som var Marius Johnsens rådgiver. Kanskje han kan gi råd til Marius om å bli i Start inntil en klubb eventuelt skulle legge 20-30mill på bordet for ham? :D
Dette virker positivt. Det skal ikke stå på CV'en hans i hvert fall.
Velkommen til klubben Gjone!
Marius Johnsen og Kenneth Høie har begge kjennskap til Gjone gjennom rådgivning, og begge er meget godt fornøyd med valget Start har gjort; de mener han er en kjernekar! Det høres bra ut!
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=MJ55DTIS5B0DJQFIMUNSFEQ?a rticleID=74692
Supermann
04-03-2005, 11:27
Nordlie er glad for at Gjone er valgt - så da er jeg også glad :lol:
I tillegg så virker han veldig motivert - og det tror jeg er en av de viktigste kvalifikasjonene for den jobben.
Velkommen til Start!
Hiver meg med på hurra-lista! Dette ser ut som rette mannen, selv om det er vanskelig å bedømme kun ut fra en imponerende cv.
Men guddå glad jeg er for at vi slapp Semb! :D
Iver Mykland
04-03-2005, 16:21
Han virker som en dyktig mann, som kan sitt fag. Og det er tross alt det viktigste!
Han kan det han må kunne, og han brenner for Start.
Er personlig UTROLIG fornøyd :D
Ole Gilboe Hermansen
04-03-2005, 18:27
Hvier meg på gratulasjonsbølgen. Velkommen skal du være, Trond Are Gjone. Et smart valg. Virker som han er villig til å sette klubben i sentrum av sitt liv og flytte hit. Meget possitivt.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.