Se full versjon : Helgens runde, Brann går mot tap!
Ser ut som Brann går på et tap i Molde idag! Ligger under 3-1 15 min før slutt, så det bør holde til Moldeseier...
Glimrende for Start at topplag avgir poeng :)
Vi for håpe på et lite under på Ullevaal senere i kveld, selv om Ham-Kam nok har små sjanser til å ta poeng mot Vålerenga...
killerwolf
23-07-2005, 19:01
Så kampen på webtv, svak kamp av alltid ustabile Brann. Første 20 var de ferieslappe og ble overkjørt. Kom mer med etterhvert, men Molde hadde kontroll. Fett for oss!!!
Håper at Kamma tar poeng fra enga nå, men d er vel mer tvilsomt.
Blir spennende å se om Flo finner formen, med den lønna han hever så bør han prestere.
Come on Kamma!!!
mr.leipsland
23-07-2005, 21:06
Var nå ikke så veldig langt unna at VIF faktisk gikk på en smell mot Hamkam.
Veldig gledelig at hverken Brann eller VIF imponerer og at Brann taper mot (et bra) Molde er jo supert. Jeg frykter Viking mer enn Brann nå. Etter en rotete start står de nå med 3 strake seire og er ubeseira på de 7 siste.
Brann brukte Tom Sanne som erstatter for feiten. Hvem sier at det laget har en bred tropp? Interessant også å se at Sæternes ikke har spilt så bra i det siste. De fortsetter også å være notorisk ustabile, passer oss glimrende.
Når det gjelder VIF så er det bare å håpe at Iversen går til Olympiakos. Han er mannen som får VIF til å bli ett topplag. Flo viser klart at han ikke kan erstatte Iversen og han er ikke i nærheten av like god som før. Hoset tilfører ikke VIF noe stort.
Satser på Uavgjort/Brannseier mot VIF neste helg! Får bare håpe at Start slår LSK nå :)
Viking ser utrolig sterke ut, og er meget overraskende at brann tapte mot Molde som forovrig ser ut til aa ha et meget godt lag naa med Ohr, rudi og Daniel Berg Hestad paa midten.
Ellers saa ligger akkurat naa RBK under mot Aafk og hvis de naa skulle tape kan selv jeg si at de er ute av gullkampen. Hvis de derimot vinner er de etter min mening fullt med igjen selv om hele Norges eksperter sier de ikke vil komme opp igjen.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.