Se full versjon : Perry sa opp i RBK, hva skjer til lørdag?
Kan vi risikere at Nordlie sitter på benken for RBK?
Jeg tror det kan skje MANGE forandringer i RBK foran Start kampen........
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286099
Er akkurat dette jeg er så redd for.. Timingen stemmer jo akkurat også. Nå er de uten trener å Tom sin kontrakt er snart over. La oss bare krysse alt vi har for at Tom blir her.
Ikke faen om Nordlie sitter på RBK benken til lørdag!!! :twisted: :twisted:
frankieboy
07-08-2005, 22:40
Litt kjedelig tidspunkt de skifter trener... Jeg tipper og håper at Per Høgmo er klar mandag eller tirsdag....
Så vi kan se Tom Nordlie lede Start uten baktanker om at det er neste års lag han spiller mot....
Pleier jo å være en viss effekt av et trenerskifte - men det skal bli tøft mot Start på stadion....
Høgmo tar over
http://www.adressa.no/sport/fotball/article532238.ece
killerwolf
07-08-2005, 23:17
Deilig!!! Nå slipper vi flere spekulasjoner om dette & kan finne roen! Bare ikke Brann går etter han istedet.... ;-) Da skal Viking flås imorra!!
mr.leipsland
07-08-2005, 23:20
flytter denne til norsk fotball generel jeg. Så kan man diskutere RBK her og Start og Nordlie i "tom og kontrakten" tråden
Fantastisk! Endelig var det avklart. Da er det vel ikke så mye som skal hindre TomN å signere for minst et par år til for Start!
VG bekrefter nå gladmeldinga fra Adressa.
Men tøft blir det uansett. Med ny trener kan rbk igjen bli skumle. Dårlig timing av Perry. Ingen som husket å ringe han og si han måtte vente til ETTER startkampen??
tendenfan
08-08-2005, 03:40
Perry sa opp i RBK, hva skjer til lørdag?
Jo, på lørdag samles vi på Kråga over et par kalde CB og banker bartesvina sønder og sammen. En perfekt Start på en lørdagskveld.
Rune Hareide
08-08-2005, 08:36
Deilige nyheter dette med Høgmo..... Men på en anna side som det blir sagt veldig dårlig timet....
Om dere husker tilbake når vi gjestet Lerkendal, da vi dessverre tapte... Da hadde RBK gjort det under middels.. Men rett før Start kom til stadion dems hadde de en "alvorsprat" med hele spillergruppen og klarte dermed selvfølgelig som ett av få lag i år å slå Start.
Typisk vår uflaks men... :(
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.