Se full versjon : Nytt forumsted, Internasjonal Fotball?
Ser at Leipsland stengte en tråd under Norsk fotball som omhandlet Premier League.
Så skaff oss et sted å diskutere Internasjonal Fotball da!
mr_harald
13-08-2005, 13:40
Må være en av de første gangene jeg er enige med dere 2 her.
Latterlig av Leipsland. Har vært mange tråder her før som har omhandlet utenlandsk fotball.. Men er jo alltid noen som må vise at de har makt,...
var vel på tide vi blei enige i noe vi også da, Harald :) Verden er ikke så stor som den ser ut til :D :lol:
Synes ikke vi bør ha en ny kategori på internasjonal fotball, men denne kategorien bør kanskje skifte navn til "Fotball generelt", slik at det er lov å diskutere alt av fotball, norsk og utenlandsk! Er jo ikke noen veldig flittig brukt kategori dette her, så det kan kanskje gi litt mer aktivitet...
mr.leipsland
13-08-2005, 14:10
Ett "internasjonalt" forum vil desverre bli kapra av noen manu- og liverpool-nisser. Synd, men sant. Ser overhodet ingen grunn til at Menighedens forum skal brukes til å fremme anglofilien.
Nå må du slutte...
Begynner å bli litt smålei av at moderatorene skal nedstemme alt vi har å spør og grave om.
Kanskje vi har lyst å snakke om Liverpool Og Manu?
Men kanskje, Chelsea, reste av premierleague, Spansk fotball eller noe annet?
Kanskje du skal bøye deg for flertallet for EN gangs skyld?
Finnes jo veldig mange andre forum for å diskutere internasjonal fotball, så er litt enig med Leipsland her. På dette forumet er det jo Start som er fokuset, så synes det er det som bør diskuteres her.
Men HVIS det skulle bli internasjonalt forum, så bør denne kategorien heller hete "Fotball generelt", for mer enn tre kategorier er unødvendig.
mr.leipsland
13-08-2005, 14:27
Dere har stort sett fått alt av hva dere har bedt om.
Nei, har nok ikke det.
Skift navn til "Fotball generelt"
du har 10minutter på deg!!!!!
neida,(joda)
Enig, bør skiftes til Fotball Generelt, er jo mange andre tråder her som ikke er Norsk-fotball:S
Reservesamen
13-08-2005, 22:01
Du har jo "tillatt" tråder om fotball spill tidligere. Hvor skal DU bestemme hva som skal diskuteres og ikke diskuteres. Hvis Menighedens medlemmer eller nettsidens brukere vil diskutere internasjonal fotball, så skal vel ikke du sette begrensninger på det. Åpne opp for all diskusjon, det er mitt krav!
Start
Supporterliv
Fotball generellt
Off topic
Du oppfører deg som en maktsyk nisse som ikke vil la alvene bestemme hvilke leker som skal produdseres!
La menighedens medlemmer diskutere det de vil. dette er møteplassen for alle oss, er vel for faen meg ikke opp til deg å bestemme.
Du er valgt av styret til å administrere dette forumet, ikke sensurere!
Skjerp deg Leips!
Tja...
Dette er Menigheden's forum. Supporterklubben til IK-Start. Hvorfor skal annet enn dette måtte diskuteres her?
"Norsk fotball generelt" - er helt greit. Da kan landslags spill med startere samt motstanderene i serien diskuteres.
Hvorfor så stor trang til å diskutere alt annet her? Finnes tusenvis av fora ellers hvor du kan diskutere pjatt.
Keep it clean, please.
Hadde da vært greit å ta alle diskusjonene du tar på andre fora, her på Menighedens?
Så bruker man kun dette? ;)
easy as dell
Jeg ser ikke helt argumentasjonen for at vi skal diskutere engelsk fotball, de aller fleste som besøker disse sidene ønsker å lese om og diskutere Start.
Reservesamen
14-08-2005, 16:00
Poenget er at på menighedens forum treffer man folk man har noe felles med.
Andre forum tillater alt av diskusjoner, her er et eksempel.
http://www.luscos.com/view_forum.asp
Skjønner ikke at det skal være så strengt på hva en kan diskutere.
Start4ever
14-08-2005, 16:49
Savner også en plass hvor man kan diskutere fotball generelt, ikke bare norsk, men også utenlandsk.
mr.leipsland:
Nå synes jeg du eller hvem som styrer dette her bør forandres til Fotball-Generelt.
merkelig hvor redde man er for at folk skal diskutere noe annet enn vårt kjære Start. Husker hvor mye vi måtte mase bare for å få delt opp forumet i den inndelingen det er nå. Hvis menighedens medlemmer og forumets brukere generelet har funnet ut at de har noe annet felles enn Start, f.eks en interesse for engelsk fotball, hvorfor kan ikke de da få en egen tråd hvor de kan diskutere dette? De som ikke interesserer seg for slikt, kan vel bare holde seg borte fra internasjonal fotball tråden?!
Alf Qaida
22-08-2005, 13:02
Jeg interesserer meg for snooker. Er det andre der ute? Hva med å få et eget forum her på menighedens sider der vi kan diskutere Ronnie "The Rocket", Ebdon, Stevens, Hunter etc.... For da har vi jo både Start og Snooker felles.... Og de som ikkje interesserer seg for slikt, kan vel bare holde seg borte fra snooker tråden?!
:-D
Alf:
Nå misliker jeg deg faktisk. Dere står å maser om hvor "useriøse" mange innlegg er, men nå ødelegger du faktisk hele tråden.
Vi har et ønske om at "Norsk Fotball Generelt" skal byttes om til "Fotball Generelt" og da bør det tas seriøst, og ikke en slik som du som er i styret, skal komme å lage kvalm
Skjerp deg!
Når vi vil ha Fotball Generelt som en kategori, hvorfor ikke høre på oss?
Fullstendiog enig med TheMan. Det er stort flertall for at navnet skal byttes..
mr.leipsland
22-08-2005, 15:30
Det er snakk om 2-3 aktive lobbyister og et stort passivt flertall. Kategorien beholdes som norsk fotball generelt.
Alf Qaida
22-08-2005, 15:34
Jeg synes det fortsatt skal hete Norsk fotball generelt. (Ihvertfall frem til noen av Startspillerne blir solgt til utenlandske lag.) Det finnes andre forum i den verdens vide veven der man kan diskutere internasjonal fotball. Det er min personlige mening.
Om det skal endres, er opp til webmaster å bestemme. Og han har vel egentlig gitt sitt svar.
Det er stort flertall for at navnet skal byttes...
De tallene jeg har viser 45% mot, og 55% for. Kall det gjerne et stort flertall Sava......
FEIL!
theMan, sava, mr_harald, Lynet, Faiten, Reservesamen, Start4ever, Kolo vil ha byttet navn.
Og av de som er skrevet her er det kun, Alf Qaida, Mr.Leipsland, Rolf Eivind og Bulle som er mot. Det blir 8 mot 4.
66% mot 33%.
Tåpelig at du ikke gidder å bytte kun fordi moderatorene+ en "vanlig" person ikke vil.
Få ut fingeren å bytt!!!
Jeg synes ikke vi trenger internasjonal fotball.
Kan ikke tenke meg noe mer tøvete enn at noen skal prøve å overtale meg til at engelsk fotball faktisk ikke suger...
killerwolf
22-08-2005, 15:53
Jeg ønsker heller ikke anglofilien velkommen her. Utenlandsk fotball kan debatteres på vg debatt!
Supporteren
22-08-2005, 15:54
Enig!
utlending
22-08-2005, 16:59
Hva er "norsk" og hva er "internasjonalt"?
Riise, MG Pedersen, og Karadas' form i PL - er det norsk fotball eller internasjonal?
JH Halvosen's problemer i Allsvanskan - eks-Start trener, så mange er intereserte, men har det engentlg noe med "norsk" fotball å gjøre?
Carew i Lyon - interresant for alle som vil ha ham i form til landslaget, men har vel lite med norsk fotball å gjøre.
Bare spør...
Derfor bør det være helt uproblematisk å skifte navn til "Fotball Generelt"...
Jeg tviler på at det vil bli så vanvittig mye mer Premier League snakk av den grunn...
PS: Også bør snart folk klare å se hva som er "supporterliv" og hva som handler om "IK Start" direkte... Det postes mye feil.
Et tips er at det meste "dilldallet" passer fint inn under "supporterliv" hvis man er i tvil...
Hvis Start nå mot alle odds skulle komme så høyt på tabellen at det kvalifiserer til europa-spill (uefa-cup, CL eller RL), så hadde det kanskje vært en ide med en "english" del av forumet? Litt info om ditt og datt for besøkende supportere? Kanskje litt tidlig, men når det først er aktuelt, så må vi ta godt imot dem... :)
Hallo!!! Fotball generelt! Må da kune snakke om noe annet enn vårt kjære lag!!
Vi kan ikke snakke om motstanderne her hvis vi kvaliserer oss for RL osv..
De er jo ikke norske-lag :roll:
utlending
23-08-2005, 01:00
Vi kan ikke snakke om motstanderne her hvis vi kvaliserer oss for RL osv..
De er jo ikke norske-lag :roll:
Skjønner poenget, men det står jo på forumsiden "Norsk fotball generelt: Diskuter våre motstandere og vårt landslag". Da gjør det vel ingen ting om motstanderene er norsk eller ikke... :wink:
Alle dere PL-junkies kan diskutere Liverpool/Chelski/ManU når vi skal spille mot dem i CL :D
Bedreviter
23-08-2005, 08:54
Nei gud forby at man skulle finne på å prate om engelske lag, noe som 80% av norske fotballinterreserte bryr seg om. Man kunne kalle forumet sport-generelt, så kan jeg og "utlending" diskutere nord-amerikansk hockey :)
På dette forumet går det 2-3 dager mellom hvert innlegg uansett, så litt prat om verdens vakreste fotball-lag (Liverpool) kunne ikke skadet stort uansett.
utlending
23-08-2005, 15:07
Man kunne kalle forumet sport-generelt, så kan jeg og "utlending" diskutere nord-amerikansk hockey :)
Ja, jeg har veldig liten tro på at mine kjære Toronto Maple Leafs er en seriøs utfordrer til å vinne Stanley Cup i år... :wink:
Nei, denne diskusjonen er en storm i ett vannglass. Jeg er veldig lite interessert i engelsk fotball - selv om det er omtrent den eneste fotballen man finner på TV her borte - bortsett fra de få nordmenn som spiller til daglig. Andre på dette forumet føler sterkere loyalitet til diverse PL lag en til Start. :roll:
Greit det. Jeg gidder ikke lese inlegg om premier league, men men det koster meg ingen ting å hoppe over dem. La dem som vil, skrive. Vi behøver ikke lese.
Det er en jobb å moderere på forumet også. At vi kan få mange usaklige og tullete debatter om Liverpool, Arsenal, United og Chelsea er hevet over enhver tvil.
Nevner man flyulykke og tribune i litt feil sammenheng kan vi stenge hele nettsiden pga et forum som tar helt av.......
TorJostein
24-08-2005, 14:11
JA TIL FOTBALL GENERELT!
At det er en jobb for moderatorene har jeg liten sympati for. Det er vel en grunn for at dere meldte dere frivillig som web-ansvarlige? Eller var det bare fordi dere ikke hadde noe bedre å gjøre, men nå er litt lei og derfor ikke gidder?
Mener ikke å være nedlatende, men sorry... Dette burde ikke være vanskelig i det hele tatt! Ser ikke problemet, bare gjør det! Herregud, at noe så latterlig enkelt skal gjøres så latterlig vanskelig!
TorJostein
24-08-2005, 14:12
Dere irriterer meg, med flere.
Det er vel en grunn for at dere meldte dere frivillig som web-ansvarlige?
Det var vel nettopp for å ha litt innflytelse og stemmerett :)
De som er med i tifogruppa bestemmer hvordan tifoene skal utformes, de som er med i fanzinegruppa bestemmer hva som skal i den osv.
Når webgruppa ikke vil at Startsupporternes forum skal brukes til å fremme interesse for andre lag så blir det slik.
Cased closed!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.