PDA

Se full versjon : Landslaget mot Sveits

utlending
16-08-2005, 15:07
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article438716.ece

Dette ser jo ut some ett spennende lag.

Myhre i mål er det ikke noe å si mot.

Forsvarsrekka Bergdølmo-Hagen-Lundekvam-Riise er nok også det beste alternativet. Bård Borgersen (når han blir frisk igjen) og Brede Hangeland kan begge spille i midtforsvaret uten at laget svekkes, men er ikke førstevalg. Marius ville ha startet hvis han ikke ble skada, men Riise er jo førstvalg til daglig.

Grinheim-Hæstad som defensiv midtbane duo er utrolig spennende! Flott at Åge Hareide tørr starte med de to isteden for the "trygge" valget: Svindal-Larsen og Eirik Bakke.

Valencia - Iversen - Gamst Pedersen er én offensiv trio som kan skape mye. På flankene er det vel ingen seriøse utfordrere til Valencia og Gamst Pedersen akkurat nå, og Iversen har utrolige kvaliteter.

Carew er i verdensklasse for tiden, og ingen kan matche ham.

sava
16-08-2005, 15:36
Blir meget gøy å følge Norge.
Særlig Hæstad- Grindheim
og ikke minst Valencia på høyre..

sava
17-08-2005, 21:05
1-omg synes jeg var relativt bra, ikke super bra men greit nok.
Vi var mer aggresive og kom til flere sjanser. Christian Grindheim gjorde en god jobb sammen med Doffen.
Alex Valencia fikk lite ballen, men da han fikk den la han nydelig innlegg gang etter gang. John Carew var enorm, verdensklasse det han holder på med for tiden..

2-omg var en gedigen skandale, og det var også noen av byttene også. Greit at Grindheim gikk ut for å spares eller noe, men når man ser på han som kom inn. Eirik Bakke så kan jeg ikke skjønne at han i det hele tatt er på landslaget..Finnes mange mange andre alternativer enn han.
Aggresiviteten gikk ned og Norge fikk ikke noe til, Doffen var til tider den eneste som løp utpå banen men også han tapte dueller pågrunn av ikke 2-mannen var oppi han og tok ballen videre. (Som i Start)
Valencia fikk utrolig lite til, men at han var dårlig vil jeg ikke si. Problemet var at han aldri fikk ballen.

Jeg synes Valencia og Grindheim spillte seg inn i troppen. Men spørsmålet er om hvem som starter mot Slovenia.
Blir det Grindheim-Hæstad eller går Andresen inn for en av de to. jeg tror helt sikkert det sistnevnte.
Ellers så vil jeg si det er en skandale hvis ikke Valencia spiller.

SKuffende å se hvor elendig Norge kan bli egentlig..jaja.

theMan
17-08-2005, 21:11
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeesp

i 2 omgang...

kaptein
17-08-2005, 21:45
Burde spille med reint Startlag. Det er jo så enormt mange dårlige spillere på det norske laget at jeg blir flau. Norge driter jeg i det er Start som gjelder.
OM Borgersen og Marius hadde vært skadefrie så hadde vi hatt 4 stk med i denne troppen, Hareide sier at også Strømstad er nærme en plass på laget. Da blir det 5 stk.
Resten av start11 til start er ikke noe dårligere en de fleste norske landslags spillerne. Hardason,Bala, Håland, Todi. Pedersen. Engedal.